نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده رانت و تخلف است و با متخلفان همچون مفسد فی‌الارض برخورد و احکام مناسب برای آنها صادر شود.

متخلفان صندوق فرهنگیان مفسد فی الارض هستند/ چرا روحانی موضعش را در مورد فساد تغییر داده؟

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فساد رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ۸ هزار میلیارد تومان وامی که در صندوق ذخیره فرهنگیان تنها به ۳۰ نفر داده شده به قطع تخلف و رانت است و باید با متخلفین برخورد شود.
وی افزود: باید با متخلفین در این پرونده که وام گرفته و آن را پس ندادند همچون مفسد فی‌الارض برخورد و حکم مناسب برای آنها صادر شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در خصوص عدم بزرگ‌نمایی فساد در کشور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور ۲ سال قبل در سال ۹۳ می‌گفت که باید با رانت‌خواران و اختلاس‌گران برخورد شود اما امروز می‌گوید اصلا به فسادهایی که اتفاق می‌افتد پرداخته نشود.
‌قاضی‌پور در پایان اظهار داشت: آیا رئیس‌جمهور سال ۹۳ با رئیس‌جمهور سال ۹۵ فرق کرده که شاهد تناقض در موضع‌گیری‌ها درباره فساد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    اونوقت بایدفک وفامیل ودامادمعاونش رااعدام کنند،چون دزدی هاخانوادگی است.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    چون روحانی هم با آنها دست در یک کاسه دارد
  • عتوی ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    تشخیص افسادفی الارض امری تخصصی ودرصلاحیت دادگاه انقلاب است نه یک نماینده مجلس ایشان سخن رییس جمهور راهم تحریف کرده است زیرا رییس جمهور گفته بود کهفساد بزرگنمایی نشود یعنی بیش از مقداری که اثبات شده است عنوان نشود ازکجای سخن رییس جمهورفهمیده میشودکه ایشان گفته باشد که به فساد پرداخته نشودمتاسفانه بعضی از نمایندگان محترم طوری سخن میگویند که گویا دروغ وتهمت وافترا به دیگران شرط لایتجزای نمایندگی است؟؟؟